Dwars door Oud-Heverlee 01/09/2007

Kort verslag van deze wedstrijd voor wielertoeristen: ik startte met beperkte ambities daar het gewijzigde en duidelijk minder zware parcours me allesbehalve op het lijf geschreven was. Men had de helling van de Korbeekdamstraat laten vallen waardoor het moeilijker werd om het kaf van het koren te scheiden. Als liefhebber van de kleine plateau zag ik zo mijn al geringe winstkansen tot een absoluut minimum herleid.

Ik reed heel de tijd mee in het peloton dat gecontroleerd werd door 2 grote blokken waarvan de Knoet uit Aarschot er één van was. Onbegonnen werk dus voor een enkeling om iets te forceren. Blijkbaar zijn er halfkoers een aantal renners weggeglipt (niet opgemerkt, reed ook te ver achteraan) waarbij ook de winnaar van vorig jaar. Deze pakte ook dit jaar de zegepalm. Helaas voor hem was er nergens een rondemiss te bespeuren 🙂 .

Uitslag: 32ste plaats, 69,96 km in 1.47.05 (39,199 km/u)

~ door wernermaes op 3 september 2007.

2 Reacties to “Dwars door Oud-Heverlee 01/09/2007”

  1. knap verslag van de wedstrijd, alsook van de gordel voor wielertoeristen.
    als je in de toekomst nog wielerevenementen bijwoont of iets beleeft ivm het fietsen,
    dan mag je ons dat altijd laten weten 🙂
    we zijn opzoek naar verhalen vanuit de wieler(toeristen)wereld!

    groeten
    Boris Van Passel
    wielerjournaal.nl

  2. ok
    zal ik doen !

    fiets ze 🙂

    werner

Geef een reactie

 
