Roger Vandoninck overleden (1951 – 2008)

Afgelopen zaterdag is Roger Vandoninck overleden, een fietskameraad waarmee ik samen met nog anderen een aantal, telkens zeer geslaagde, fietstochten heb ondernomen. Hij zou deze zomer in de Himalaya gaan fietsen van Bishkek naar Peking en was daarvoor op voorbereidingsweekend in de Oostvlaamse Zwalmstreek. Onderweg tijdens het fietsen is hij plots dood neergevallen.

Roger was voor mij de rust zelve, een zeer innemende persoon aan wie ik alleen maar goede herinneringen over hou. Bedankt Roger !

Hieronder een foto van hem genomen tijdens de tocht door de Spaanse Pyreneeën. (erop klikken vergroot de foto).

roger-vandoninck.jpg

~ door wernermaes op 17 februari 2008.

5 Reacties to “Roger Vandoninck overleden (1951 – 2008)”

  1. Hij zal blijven meefietsen…

    Groeten

    Paul

  2. Ik zal je missen nonkel , ik had je zo graag .

    Zo’n rustig persoon , zo snel en onverwacht heen gegaan .

  3. Zo jong en blijkbaar nog zoveel plannen…
    Wat een enorme zonde…

  4. Vandaag de vrijzinnige afscheidsdienst in Wilrijk bijgewoond net als vele vrienden. Een hele mooie plechtigheid met prachtige muziek en dito teksten met vele anekdotes die me nog meer leerden over zijn veelzijdige persoonlijkheid. Er werd ook een ontroerend filmportret (“Markant”) vertoond over de diverse aspekten in zijn leven.

    Vaarwel beste Roger…

  5. Dat mensen die ongezond leven ( roken edm ) doodvallen is een eigen keuze, maar dat sportieve fietsende mensen die graag in de rustige natuur zijn, plots doodvallen is een grote fout van de natuur. Mijn vader is ook zo plots doodgevallen.

Geef een reactie

 
