Fietsen rond Caprile (Provincia di Belluno, Regione Veneto)

Van 20 tot en met 27 juli bevind ik mij in het Italiaanse Caprile gelegen op 1014 meter hoogte om van daaruit diverse dolomietenpassen te bedwingen.

Alle info vind je hier.

UPDATE:

Het fietsen rond Caprile kan als zijnde loodzwaar worden samengevat, het meeste afgezien heb ik zelf op de Passo di Fedaia en de Passo di Valparola. Elke dag scheen de zon maar de temperaturen waren in den beginne niet bijster hoog; de afdaling van Pordoi was voor mij koukleumen tout court.

Nog iets: het hotel La Montanina voldeed ruimschoots aan onze verwachtingen: uitgebreid ontbijtbuffet, 3 gangen menu ’s avonds en dit telkens opgediend door bevallige Italiaanse schones.

~ door wernermaes op 10 juli 2008.

2 Reacties to “Fietsen rond Caprile (Provincia di Belluno, Regione Veneto)”

  1. Hallo Wernermaes

    Ik organiseer in juni 2009 ook, na een succesvolle versie in 2008 (standplaats Arabba), een Dolomieten Fietsweek voor onze vereniging WTC de Hellen Goirle. Ook standplaats Caprille.
    De routes zijn haast allemaal gelijk aan die van jullie. Ik heb er echter nog een paar extra.
    Nu wil ik van jou graag wat informatie over jullie week. Over het parkoers (situatie van de wegen) en over de overnachtingsplaats. Ik begreep dat jullie hebben overnacht in La montanina. Hoe ging dat? Was dat een adres dat jullie tot tevredenheid heeft gestemd?

    Laat even horen of je ons advies kunt geven.

    Alvast hartelijk bedankt

    Groeten
    Piet Kuijten
    p.kuijten@home.nl

  2. beste

    ik zal je alle info geven via mail.

Geef een reactie

 
