Annelien Coorevits: knap en blijkbaar ook verstandig

Uit De Standaard:

Waarom wilde je je studies alsnog afmaken?

‘Omdat ik vind dat iedereen een diploma moet hebben. En omdat ik weet dat dit verhaal sowieso eindig is. Dat wist ik al op de eerste dag van de verkiezing.’

De herfst heeft sinds een paar jaar ook in ons land zijn eigen feestdag. Het is bijna Halloween.

‘Ik heb dat nog nooit gevierd. Het is gewoon belachelijk. We moeten al die slechte gewoontes van Amerika niet overnemen. Ik kom uit het Ieperse en daar vieren we op 11 november Sint-Maarten (de tegenhanger van Sinterklaas, nvdr) . Dat was iets om naar uit te kijken. Als er elke maand iets te vieren valt, is het niet meer leuk.’

Groot gelijk !

~ door wernermaes op 27 oktober 2008.

Geef een reactie

 
