Geflitst?

Deze zondagnamiddag ging ik op ziekenbezoek bij mijn vader. Onderweg echter wees mijn co-pilote erop dat er een verdachte auto rechts van de weg volledig verdoken opgesteld stond achter een verkeersbord waarvan de ruimte onderaan was dichtgemaakt middels een extra plaat om te vermijden dat men de flitsauto zou zien vanop afstand.

Ik verkeer op dit moment in het ongewisse of de heimelijke tisten mij al dan niet geflitst hebben en of ik dus 150 euro mag doneren aan het boetefonds dat het geld allesbehalve eerlijk herverdeelt…

De informatie die ik vond op de site flits klopt voor de volle honderd procent zowel wat betreft de plaats als het gebruikte flitsvehikel:

E314/A2 Tielt-Winge, richting Lummen, 120 km/h, kilometerpaal 60.5
Achter blauw wegwijzerbord rechts

Politiezone Tielt-Winge
Flitswagen

Merk en type wagen, kleur
Nissan Primera Break, Wit
Nummerplaat
SZM-321
Beschikt over
MESTA op statief, fototoestel ingebouwd

~ door wernermaes op 2 november 2008.

Geef een reactie

 
