Parcours Ronde van Italië 2010

Afgelopen zaterdag presenteerde RCS sport het parcours van de drieënnegentigste uitgave van de Giro. Zoals altijd zijn er een aantal frivoliteiten opgenomen maar toch minder dan normaal. Daarenboven vind ik persoonlijk vier tijdritten ietwat teveel van het goede.
Alle kaarten (planimetrie), grafieken (altimetrie), hellingen (salite) en routetabellen (cronotabelle) heb ik verzameld in één groot zip bestand.

planimetria_generale

~ door wernermaes op 26 oktober 2009.

3 Reacties to “Parcours Ronde van Italië 2010”

  1. Hoi ik had graag de route gehad van de eerste drie ritten van de giro in Nederland!
    Heeft u deze of weet u waar ik deze kan downloaden?
    Vast bedankt.

    Peter Philips

  2. Beste,

    Zou ik deze kaart mogen gebruiken voor mijn site http://www.wielrenwereld.com? Stuur alsjeblieft een reactie naar jobdefeijter@hotmail.com.

    Met vriendelijke groet,

    Job

Geef een reactie

 
