Decathlon Classic Leuven: 02/07/2011

Een kort resumé.

Vanmorgen haspelde ik van halfnegen tot ’s middags 110 kilometers af rond Leuven op meestal bekende wegen. En de wegen die ik dan toch niet kende, waren er die ik liever niet had leren kennen🙂. Kasseibanen en karresporen met andere woorden zoals bijvoorbeeld de Heuvelstraat in Molenbeek-Wersbeek en de Kerkstraat in Tielt-Winge.

De organisatie kan men als vlekkeloos omschrijven, perfecte uitpijling met af en toe seingevers die het verkeer in bedwang hielden.

Op mijn reservefiets slaagde ik er toch in een aardig tempo te ontwikkelen van ongeveer 30,5 km/uur. Af en toe in het gezelschap van andere groepjes maar naar het einde toe toch vooral alleen. Een geslaagde voormiddag met andere woorden.

~ door wernermaes op 2 juli 2011.

Geef een reactie

 
