Memorial Frans Schoubben, Tongeren 08/06/2013

Met goede benen reed ik dit jaar nog eens de volledige afstand. Voor het eerst had ik me ook op voorhand ingeschreven waardoor ik aanspraak kon maken op een W-cup pakket ter waarde van 15 euro.
Aan de aankomst kreeg ik dan ook nog eens een flink stuk rijsttaart. Tel dat bij de perfecte bevoorradingen en je weet dat dit een vlekkeloze organisatie is.

Het parcours is intussen geproefd en goed bevonden (behalve die twee kasseistroken op weg naar de Sint-Pieters helling). Dit jaar kwam de wind uit het noordoosten waardoor de terugtocht toch iets zwaarder uitviel.

Strava gegevens

memorialfransschoubben

~ door wernermaes op 12 juni 2013.

Geef een reactie

 
